Non-cognitive characteristics of secondary school learners associated with foreign language learning and achievement: Longitudinal perspective

Авторы автор Богданова О. Е. (Сотрудник), автор Миклашевский А. А. (Сотрудник), автор Богданова Е. Л. (Сотрудник), автор Солдатенкова О. Б. (Студент другой организации - ФГБОУ ВО РГПУ им. А.И. Герцена)
Тип Статья в сборнике материалов конференций, симпозиумов и др.
Год 2019
Язык английский
Отдел Факультет психологии, каф. общей и педагогической психологии (ФП)
Библиографическая запись Bogdanova O.E., Miklashevskij A.A., Bogdanova E.L., Soldatenkova O.B. Non-cognitive characteristics of secondary school learners associated with foreign language learning and achievement: Longitudinal perspective //ISSID 2019. International Society for the Study of Individual Differences, Florence, 29th july – 2nd august 2019. Florence: Firenze University Press, 2019. P. 282. URL: http://www.issidorgflorence2019.com/index.html (date of access: 22.01.2020).
Направление науки
УДК